Inkluzivna lutkarsko dramska predstva

Published by odlutkedoznanja

Можда ме познајете са семинара, преко Друштва учитеља Београда, са факултета ...или ме пратите ма друштвеним мрежама... Међутим, ја сам мајка, супруга, сестра, другарица, колегиница, учитељица...љубитељ деце, љубитељ природе, љубитељ школе и подучавања... Све ово снажно утиче на моју креативност и храни моју страст за животом. Открила сам начин лутке као свој начин да служим образовању и да школу учиним бољим местом. Потребно је стално усавршавање да бисмо били бољи и као људи и као учитељи! Чак и професионални луткари морају стално да продубљују своје знање и разумевање, а камоли самоуки као што сам и сама. Током година, развила сам многе веома функционалне технике. Научићу вас кроз забаван и ефикасан начин основним вештинама и дубљем разумевању неопходним за ваше успешно путовање у луткарство. Биће ми част да вас пратим и водим на овом луткарском путовању.

Leave a comment