Može li učenje kroz lutkarsko-dramske igre stvarno pomoći nastavnicima da postignu svoje formalne ciljeve?

Mašta je važnija od znanja. Znanje je ograničeno, a
mašta okružuje svet.
(Albert Ajnštajn)

Trebalo bi da se zapitamo kakvo pravo imamo da ne dopuštamo da igra bude veliki deo iskustva u učenju.
Ako je nastava zabavna i kreativna dolazimo do zaključka da je to najbolja vrsta učenja. Primenjujući lutku kao nastavno sredstvo, nastavnik razmišlja drugačije, podstiče učenike da postavljaju pitanja i razvijaju sopstvene ideje. Kroz podsticajnu klimu koja se stvara kroz lutkarsko-dramske igre, učenici i nastavnici imaju zajedničku kontrolu nad samim nastavnim procesom. Nastavnik postaje autentični partner sa učenicima, prateći njihove interese. U lutkarsko-dramskim igrama nastavnik je vodič u budućnost u kojoj deca imaju moć da izgrade bolji svet.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s