Holistički pristup u nastavi kroz lutkarsko-dramske igre

Učenik nije prazna tabla koju treba samo popuniti informacijama, učenik je biće koje se razvija intelektualno, emocionalno, fizički, socijalno…
Primenjujući lutkarsko-dramske igre u školama uklanjamo prepreke koje stoje na putu celokupnog razvoja učenika. Ovakvom nastavom angažujemo celo učenikovo biće – telo, emocije i um.
Svaki učenik u školu dođe sa svojim kvalitetima i slabostima. Kroz lutkarsko-dramski pristup, učitelj na najlakši način može da uvidi koje su to slabosti kod učenika i da ih kanališe.
Izrada lutaka, kroz holistički način učenja je jednostavna, minimalistička, lako primenljiva u školskim uslovima, a najfunkcionalnije je što ih učenici uz malo mašte stvaraju samostalno. Pri tome se stavlja akcenat da su učenici u stalnom dodiru sa prirodom i prirodnim materijalima.
Ovakav način sticanja i proširivanja znanja uključuje sva čula kod učenika i razvija kreativnost, samostalnost, inicijativu .
Stvarajući interaktivne priče i uvodeći lutku, učitelj zaokupljuje celokupnu učeničku pažnju. Misleći da se igra, učenik bez opiranja i osećaja slabosti, prelazi zadate prepreke i samostalno dolazi do rešenja.

Advertisements

2 thoughts on “Holistički pristup u nastavi kroz lutkarsko-dramske igre”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s